دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: ۲۲۲ سازمان مردم نهاد (سمن) در این استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد و کنترل و کاهش تقاضای مواد مخدر و روانگردان فعال است.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 30 December 2021

محسن یارمحمدیان در حاشیه برنامه برخط کمپین هر ایرانی، یک سفیر برای پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: همکاری سازمان های مردم نهاد همراه با توسعه کمی و کیفی توانمندی علمی آنها بمنظور افزایش مخاطبان و آگاه سازی جامعه ضروری است.

یارمحمدیان اظهار داشت: هر قدر خانواده ها برای تحقق شکل‌گیری زنجیره پویای آموزشی تلاش کنند افرادی کمتر به معضل مواد مخدر دچار خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعتیاد مهمترین و اولویت‌دارترین آسیب اجتماعی در کشور است، خاطرنشان کرد: طرحی با عنوان "یاریگران زندگی" با محوریت دستگاه های مرتبط و مشارکت فعال مردم، گروه های اجتماعی، تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد در حال اجراست.

وی افزود: کمپین" هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد" همزمان با آغاز اجرای طرح ها و برنامه های اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و در جهت اجرای طرح یاریگران در سراسر کشور برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: هدف از این کارزار اجتماعی، انسجام بخشی و حساسیت افزایی در بین آحاد مردم و مسئولان کشور نسبت به موضوع مواد مخدر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار