ملی پوش جودو ناشنوایان در گفتگو با تابناک:
ملی پوش جودو ناشنوایان گفت: وعده های مسئولین در حد حرف باقی مانده و هیچ کدام از آن ها عملی نشده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 04 January 2022

مسعود رستگار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برای حضور در مسابقات المپیک، کسب مدال و اعطای آن به رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را انجام می دهم.

وی افزود: از سال ۱۳۸۸ با وجود صحبت های دلسرد کننده اطرافیان فعالیت خود را در رشته جودو آغاز كردم و با اراده خود و حمایت های مربی در این رشته به صورت نیمه حرفه ای فعال بودم.

ملی پوش جودو ناشنوایان تصریح کرد: در اولین مسابقه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در سال ۲٠۱۴ برگزار شد مدال طلا دریافت کردم و بعد از یک ماه به اردو تیم ملی کم شنوایان دعوت شدم و ۷ ماه در اردو بودم.

وی در خصوص سختی های این ورزش خاطرنشان کرد: جودو یک رشته بسیار سخت است اما با وجود تمام سختی ها با عشق، علاقه و اراده مسیر خود را ادامه دادم و هیچ چیز نتوانست مانع تلاش هایم شود و با تمام سختی ها ادامه دادم.

رستگار بیان کرد: امیدوارم در المپیک ۲٠۲۲ برزیل مدال طلا کسب کنم که این امر البته با حمایت مسئولین ممکن است چون هر چه به دفتر مسئولین مراجعه می کنم باید ساعت ها پشت در بایستم و به دلیل این که عضو تیم ملی ناشنوایان هستم مورد بی مهری قرار می گیرم.

وی خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران تحت پوشش بیمه ورزشی هستیم اما هزینه آن را خودمان باید واریز کنیم و متاسفانه هیچ گونه تشویق، کمک و حمایتی از ما نمی شود‌.

ملی پوش جودو ناشنوایان ادامه داد: از مسئولین خواهشمندم از ورزشکاران حمایت کنند و حداقل شغلی برای من فراهم کنند چون درگیر مسائل و مشکلات مالی بسیاری هستم.

وی در پایان گفت: ما ورزشکاران هنگامی که در مسابقات مدال کسب کنیم پرچم مقدس ایران به اهتزاز در می آید و باعث سرافرازی کشور و مردم می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار