شانزدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات و سیصد و دومین مرکز نیکوکاری استان با نام کربلایی کاظم ساروقی در شهر ساروق با حضور مدیر کل ،کمیته امداد استان مرکزی،امام جمعه شهر ساروق و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 04 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی،مدیر کل کمیته امداد استان با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار دلها ، شهیدقاسم سلیمانی و ایام فاطمیه با اشاره به اینکه واگذاری امورات به خود مردم با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد در افتتاح مراکز نیکوکاری است گفت:در حال حاضر ۶۵۰ خانوار در ۱۴ روستای بخش ساروق می‌توانند از حمایت های این مرکز نیکوکاری تخصصی بهره‌مند شوند.
وی اظهار داشت : مرکز نیکوکاری تخصصی ساروق تحت نظارت امام جمعه و رئیس شورای زکات بخش ساروق و با پشتیبانی خیران و نیکوکاران فعالیت خواهد کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان مراکز نیکوکاری را پل ارتباط بین خیران و نیازمندان دانست و ابراز امیدواری کرد: این مرکز با حمایت خوب خیران و زکات پردازان در راستای رفع محرومیت در این بخش عملکرد موفقی داشته باشد.
وی در ادامه در مراسم رونمایی از کد QR صدقه گفت: با اجرای این طرح، تمامی مشترکان صندوق صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.
وی اضافه کرد:کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول از مزیت های مهم این شیوه است.
مدیر کل کمیته امداد استان یادآورشد: صدقات مردم نیک اندیش استان در بخش‌های مختلفی اعم از امور معیشتی، بهداشت، درمان و امور بیمه، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود و هم استانی ‌های گرامی می توانند از طریق لینک:

https://sana.emdad.ir/qr/fme000000009379322jo
صدقات خود را پرداخت کنند.

شایان ذکر است،رونمایی کد صدقهqr،و دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات آنها توسط مدیر کل محترم کمیته امداد استان در محل مسجد امام حسین (ع) شهر ساروق از دیگربرنامه های انجام شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار