تابناک-بنیان گذار خانه نارنجی گفت: رویداد "علم داده" به همت خانه نارنجی و پارک علم و فناوری و فولاد هرمزگان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 08 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان حسین حاجی زاده عنوان کرد: این رویداد شامل سمینار، کارگاه و مسابقه به صورت حضوری و غیرحضوری است و فرصتی مناسبی برای علاقه‌مندان به علم داده است تا بتوانند در حوزه‌های تحلیل داده، هوش مصنوعی، داده کاوی، انتقال تجربه و غیره به ارتقای سطح دانش خود بپردازند.

وی بیان کرد: کاربرد داده ها دامنه وسیعی را شامل می شود که در حوزه های مختلف از جمله صنعتی، پزشکی، ارتباطات، کشاورزی، انرژی، علوم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، نظامی و آموزشی و ... است بگونه ایکه امروزه مرز و محدودیتی برای کاربرد این دانش در نظر گرفته نشده و زمینه های کاری این دانش را در تمامی عرصه های برخوردار از داده می دانند.

حاجی زاده ادامه داد: این رویداد در سه روز بدین ترتیب برگزار خواهد شد، روز اول (سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰)- سمینار علم داده، روز دوم (چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰)، کارگاه استراتژی داده و حل یک مسئله کاربردی ویژه سازمان‌ها و در نهایت در روز سوم (پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰) - کارگاه کسب و کارها و علم داده.

وی در خصوص جوایز برترین های این رویداد، افزود: دو ربع سکه بهارآزادی برای نفرات برتری که در کارگاه‌ها شرکت کنند و یک سکه تمام و ربع سکه بهار آزادی، برای نفرات برتری که یک مسئله داده محور شرکت فولاد هرمزگان را حل کنند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از طریق " https://evnd.co/3IADf" و شماره تلفن 07631011010 مرکز نوآوری اقدام کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار