تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 08 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان هادی ابراهیمی با تشریح فعالیت هایی که از طریق سامانه جدید جستجوی شغل صورت می گیرد، اظهارکرد: این سامانه به نشانی Https://shoghl.mcls.gov.ir و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است تا کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت های شغلی اعلامی خود یافته و نیروهای کار نیز اطلاعات خود مانند تحصیلات و مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون موسسات کاریابی‌های کشور با سامانه منسجمی که شامل همه ذی نفعان بازار کار باشد فعالیت نداشته اند لذا سامانه ملی جستجوی شغل راه‌اندازی شد تا این کاریابی‌ها خدمات خود را در بستر وب به مردم ارائه کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: کاریابی های فعال استان هرمزگان می توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام کنند.

ابراهیمی گفت: با راه‌اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری نموده و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند و نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت متبوع در این بستر انجام می شود.

وی با اشاره به سایر امکانات برای کارجویان در این سامانه ابراز کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در پایان تصریح کرد: سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان استان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار