تابناک:مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یک سوم فضاهای آموزش و پرورش استان نیاز به بازسازی یا مقاوم سازی دارد و بیش از 300 مدرسه به صورت نیمه کاره رها شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 28 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمد حسن قائدیها در بازدید از یک واحد آموزشی دخترانه که با اعتبارات شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر ساخته شده از این اقدام قدردانی کرد و خواستار کمک همه دستگاهها و خیران برای رفع کاستی های فضاهای آموزشی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در شهرستان شاهین شهر و میمه با توجه به قدمت بعضی مدارس در روستاها و شهرها و مهاجر پذیر بودن این منطقه نیاز به مشارکت بیشتری از سوی دستگاهها و خیران در زمینه احداث مدارس وجود دارد.

قائدیها از تمام دست اندرکاران در احداث مدرسه ابتدایی فدک بویژه شهرداری و شورای اسلامی با قرائت شعری تقدیر و تشکر کرد.

علی صالحی رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین ضمن تبریک سال تحصیلی به دانش آموزان و معلمان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان با حضور در جبهه حق علیه باطل، دشمن زبون را از آب و خاک میهن عزیزمان بیرون راندند و امروز دانش آموزان باید با قلم خود در صحنه علم و دانش نام ایران اسلامی را سرفراز نمایند.

وی گفت: در دوره سوم و چهارم شورای اسلامی، شش پروژه شامل سه نمازخانه و دو باب مدرسه با مشارکت پنجاه درصدی شهرداری و آموزش و پرورش و اکنون مدرسه فدک با اعتبارات صد درصدی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر احداث و به بهره برداری رسیده است.

صالحی یادآور شد: مدرسه ابتدایی دخترانه فدک در محله میلاد شاهین شهر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر با زیر بنای یک هزار و 390 متر مربع و شامل 10 کلاس ساخته شده است.

شاهین شهر درفاصله 20 کیلومتر شمال اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار