مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سامانه نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۰ دی برای ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال باز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 10 January 2022

قاری قرآن افزود: ثبت‌نام تا ۲۰ بهمن در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و این زمان مجددا تمدید نخواهد شد.
وی با بیان اینکه پیش از این حداقل سن مجاز برای مجرد‌ها ۲۵ سال اعلام شده بود که به ۲۳ سال کاهش یافته است، افزود: افراد مجرد که در این طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام می‌کنند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند، در غیر این صورت قیمت واحد طبق کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار متقاضی در استان اصفهان برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند که پالایش و احراز شرایط این افراد شروع شده است.
وی با بیان اینکه سبز بودن فرم «ج»، نداشتن مالکیت خصوصی، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر موردتقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است افزود: مهلت ثبت‌نام در طرح جهش تولید و تأمین مسکن پیش از این تا ۱۵ دی تمدید شده بود و پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این مرحله، مراحل پالایش و مراحل بعدی شروع شده است.
قاری قرآن گفت: مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان اصفهان به صورت سالانه چهار هزار و ۳۱۶ هکتار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :