بودجه ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی سال آتی شهرداری اصفهان روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 16 January 2022

شهردار اصفهان دراین جلسه بیان اینکه بودجه سال آتی ۴۵ درصد در مقایسه با امسال رشد داشته است، گفت: این روند افزایشی در مقایسه با برنامه پنج سال گذشته پیشنهاد منطقی بوده است.

 علی قاسم زاده افزود: به سهم سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در بودجه توجه ویژه ای شده و منشور اخلاقی و سیاست شورای اسلامی و مدیریت شهری در دوره جدید برای تنظیم این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه چشم انداز ۱۴۰۵ مدیریت شهری در تنظیم بودجه مورد توجه بوده است ، تصریح کرد: کاهش آلودگی هوا، ارتقای جایگاه  منطقه با توجه به ظرفیت فرهنگی و گردشگری و تقویت بهره وری سازمانی و اداری به عنوان سه اصل مهم در این برنامه و بودجه پیشنهادی متناسب با چشم انداز مورد توجه ویژه شده است.

وی اختصاص ۳۸ درصد از بودجه سال آینده به حوزه حمل و نقل به عنوان بیشترین رقم اعتباری را اقدامی برای کاهش آلایندگی و تقویت زیرساخت های این حوزه بیان کرد و گفت: بر اساس بودجه پیشنهادی شهرداری، سهم خدمات شهری در این برنامه برای سال آینده ۱۷ درصد، مالی اقتصادی ۱۲ درصد، منابع انسانی ۱۱ درصد، فرهنگی و اجتماعی  ۹ درصد و شهرسازی و عمران شهری هر کدام به صورت مجزا ۲ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: برای تدوین بودجه از ظرفیت کارشناسان و مدیران مناطق استفاده شده است تا بر اساس ظرفیت موجود شهر برای توسعه بهره ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار