طی مراسمی در شورای اداری گناباد صورت گرفت:
فرماندار جدید گناباد طی مراسمی با حضور نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 28 September 2015
در مراسمی که روز دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد محمدعلی نبی پور به‌عنوان فرماندار جدید گناباد معرفی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان که در قالب شورای اداری و با حضور تمامی مدیران این شهرستان برگزار شد بیان کرد: دولت یازدهم در دو سال گذشته خدمات شایانی در همه زمینه‌ها انجام داده که مذاکرات هسته‌ای ازجمله کارهای مهم آن درزمینهٔ سیاست خارجی بوده است.

سید محسن صادقی در این مراسم گفت: اولین نتیجه مذاکرات مزبور این بود که اختلاف اساسی بین سیاستمداران آمریکا و کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های مرتجع عرب و همچنین واگرایی و افسردگی مخالفان نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور ایجاد کرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از دست آوردهای این مذاکرات، لغو قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و به رسمیت شناختن حق استفاده از انرژی هسته‌ای توسط ایران بود.

توسعه کشور نیاز به حضور تمام اقشار دارد

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اشتباه است که تصور کنیم می‌شود کشور را با یک تفکر و بینش اداره کرد بلکه باید از همه فرهیختگان و سلایق که داخل نظام هستند استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محمد رجایی افزود: پروژه‌های مهمی در سال های گذشته برای توسعه این شهرستان آغازشده که نیاز به اتمام آن‌ها ازجمله تکمیل فرودگاه، تکمیل باند دوم جاده گناباد - مهنه، احداث جاده گناباد - خواف، تکمیل جاده‌های گناباد - فردوس، گناباد - کریم و احداث باند دوم جاده گناباد - بجستان می‌باشد.

امام‌جمعه گناباد نیز گفت: همدلی و هم‌زبانی می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش رو را رفع کند.

حجت‌الاسلام صادقی افزود: شهرستان گناباد با مشکلاتی از قبیل بیکاری، افزایش طلاق، بی‌آبی و مهاجرت روبرو است که برای کاهش آن‌ها در وهله نخست باید باهم فکری و هم‌اندیشی تدابیر مناسب اتخاذ کرد.

در مراسمی که ظهر امروز در قالب شورای اداری این شهرستان برگزار شد محمدعلی نبی پور به‌عنوان فرماندار جدید گناباد معرفی و از خدمات هشت‌ماهه موسی‌الرضا صائمی فرد فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار