کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان به مددجویان شرق اصفهان بیش از ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 29 January 2022

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: با ارائه این میزان تسهیلات برای کاهش بار مشاغلی که به شدت از لحاظ نیاز به آب پرمصرف بودند، ۹۴۰ طرح برای مددجویان مناطق جرقویه علیا و سفلی، هرند، ورزنه و کوهپایه در رسته خدمات ایجاد و به بهره برداری رسید.
کریم زارع افزود: تلاش می‌شود تا در آینده در تعامل بیشتر با دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها مشکلات بیکاری مردم این ناحیه از استان را که ناشی از وقایع طبیعی است، تا حدامکان برطرف شود.
وی افزود: رویکرد کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در مسیر اشتغال برای مددجویان شرق اصفهان با هدف کاهش وابستگی آن‌ها به آب زاینده رود تغییر می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، بر اولویت توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال تاکید کرد و گفت:: با افزایش خشکسالی‌ها و تشدید بیکاری در شهرستان‌های شرق اصفهان، حوزه اشتغال این اداره با هدف کمک به کاهش مصرف آب، به شناسایی و بررسی پتانسیل‌های شغلی در این منطقه پرداخت.
کریم زارع افزود: پس از شناسایی توانمندی‌ها و با توجه به گردش پذیر بودن منطقه و همچنین مصرف بالای آب در رسته‌های شغلی کشاورزی، دامداری، تغییر رویکرد اشتغال مددجویان به شغل‌های خدماتی بویژه در حوزه‌های بوم گردی و صنایع دستی که وابستگی کمتری به آب داشتند، ضروری به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار