مدرسه سه کلاسه آمنه هادی‌زاده بانوی خیر مدرسه‌ساز استان اردبیل در شهرک کارشناسان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 28 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد با حضور این خیّر نام‌آشنا، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس، و رئیس مجمع خیرین، فرماندار و دیگر مسئولان محلی مدرسه سه کلاسه خیر ساز اردبیل در زیربنای 120 مترمربع و با هزینه کرد 120 میلیون تومان تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه سومین واحد آموزشی است که آمنه هادی‌زاده در استان اردبیل احداث کرده و اینبار در شهرک کارشناسان این مدرسه با امکانات و تجهیزات مناسب راه‌اندازی شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در این مراسم بیان کرد: ما از مهندسان و پیمانکاران دعوت می‌کنیم تا با نظر خیرخواهانه در ارائه خدمات فنی و مهندسی نیز ورود پیدا کرده و خیرخواهانه در این عمل مشارکت کنند.

امید قیامی افزود: ما با ارتباط تنگاتنگی که با همه نهادها و مجموعه‌های مرتبط در امر مدرسه‌سازی داریم سعی‌مان بر این است تا بتوانیم مجموعه‌های آموزشی مناسب و باکیفیتی را احداث و تحویل آموزش و پرروش دهیم.

وی به ارتباط تنگاتنگ با نظام مهندسی در اجرای این پروژه‌ها و بالا بردن کیفیت آنها اشاره کرد و گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم مشکل کمبود فضای آموزشی را در اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال حل کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: این امر تنها با ورود تمام خیرین در امر مدرسه‌سازی و مشارکت بالای آنها امکان‌پذیر است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز در این مراسم سرعت عمل اجرای واحد آموزشی خیرساز بالا است و ما در بهترین شرایط شاهد مشارکت و فعالیت خیرین در امر مدرسه‌سازی هستیم.

جواد قرآن نویس عنوان کرد: با وجود اینکه منابع اعتباری دولت محدود و به حداقل رسیده است خیرین با کمک‌های ارزشمند خود نظام تعلیم و تربیت را در امر آموزش و پرورش نسل آینده یاری و کمک می‌کنند.

وی با قدردانی از تمام خیرین که بانی امر نیک مدرسه‌سازی هستند گفت: با تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سایر مسئولان با توجه به تراکم دانش‌آموزی در ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل تمام تلاشمان بر این است تا کلیه پروژه‌های خیّرساز در این ناحیه تکمیل و راه‌اندازی شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل نیز در این مراسم گفت: شاکر خداوند هستیم که بعد از هفت سال شاهد افتتاح یک آموزشگاه در ناحیه یک آموزش و پروش هستیم.

علی ورودی افزود: انتظار می‌رود پروژ‌ه‌های نیمه تمام برای سال تحصیلی بعدی مدیریت شده و تا بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی در این ناحیه برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار