عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور گفت: نیازمند نگاه ویژه به جوانان هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 31 January 2022
سعید کوچعلی، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور در گفتگو با تابناک همدان، گفت:: حلقه مفقوده در دولت قبل عدم مشارکت مردم در تصمیمات و به تبع آن تشکلات مردم نهاد و بالاخص عدم اعتماد به جوانان با روحیه انقلابی بود که به حمدالله در دولت فعلی و انقلابی به این امر مهم خوش بین خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر جا که مردم را مشارکت دادیم شاهد شکوفایی و آبادانی بودیم یادآور شد: برعکس زمانی که مردم را مانند دولت قبل همانند غریبه پنداشتیم کشور را دچار آسیب شد.

کوچعلی گفت: لازم است دولتمردان همواره  از این سرمایه‌های نظام بهره برده و استفاده نمایید تا خدمات  ارزنده‌تر شود.  

وی با اشاره به اینکه جوانان همیشه نقش بسیار ارزشمندی در نظام مقدس دارا بودند که بار‌ها توسط رهبری عزیز پرداخته شد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای که مخاطبان اصلی آن جوانان و آینده‌سازان کشور هستند به نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌ها اشاره کردند، زیرا جوانان همیشه نقش بسیار ارزشمندی در نظام مقدس دارا بودند که به آن بار‌ها توسط رهبری عزیز پرداخته شد.


رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان اضافه کرد: این بیانیه مهر تأیید دیگری بر تأکیدات همیشگی ایشان نسبت به نقش جوانان در ساختن آینده ایران، پیشبرد گام دوم انقلاب و لزوم بهره‌وری از ظرفیت‌های آنان محسوب می‌شود.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از عاملان وضع موجود که مدیران کم توان و ناتوان در ساختار اجرا قرار داشتند همچنان بر مسند قدرت قرار دارند و هم اکنون هم باعث نارضایتی بسیاری از مردم شده اند؛ لذا از دولت تقاضا داریم که سریعا در این موضوع وارد شده و اهداف شوم آنان، که به دنبال ایجاد تنش با روحیه ساختار شکنی فعالیت میکنند گرفته و آنان را از چرخه مدیریت خارج کنند و خادما حقیقی را جایگزین نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خدا خیرت بده چنتا از مسعولین مث شما باشن هم کافیه ک وضع مملکت بهتر باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار