یکی از کارشناسان سیاسی گفت: برابر زیاده خواهی‌های دنیای استکبار و زورگو فقط با استقامت و پایداری می‌توانیم به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 06 February 2022

به گزارش تابناک قم، علی اصغر حبیبیان در مراسم جشن گرامیداشت انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن در برجام قطره‌چکانی عمل می‌کند، گفت: ما پای سیاست قطعی نظام جمهوری اسلامی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند، ایستاده ایم و تا همه تحریم ها برداشته نشود، یک قدم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برابر زیاده خواهی‌های دنیای استکبار و زورگو فقط با استقامت و پایداری می‌توانیم به پیروزی برسیم.

این کارشناس سیاسی در رابطه با مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: وقتی صحبت از مکتب شهید سلیمانی می‌شود، یعنی جهان‌بینی این شهید و آن ایده ها، نظریه ها و فکرهایی که از این جهان‌بینی به جامعه مخاطب خود ارائه کرده است.

وی ادامه داد: خاستگاه و ریشه مکتب شهید سلیمانی از سه ضلع بهره گیری از اسلام ناب محمدی، ائمه اطهار خصوصاً امام حسین (ع) و امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حبیبیان عنوان کرد: تنه اصلی در مکتب شهید سلیمانی، توجه به توحید علمی است؛ یعنی از غیر خدا نترسیدن، یعنی در هر ماموریتی توکل محض نسبت به خدای متعال داشتن و این اولین رکن این مکتب است.

وی ولایت پذیری محض را رکن دوم مکتب حاج قاسم دانست و افزود: سردار سلیمانی بلافاصله بعد از گوش فرا دادن به بیانات رهبر انقلاب اسلامی با سرعت و دقت و عقلانیت بیانات ایشان را پیاده سازی می‌کرد.

حبیبیان اضافه کرد: موقعیت شناسی و بصیرت سومین رکن مکتب شهید سلیمانی است که در سه عنصر امام شناسی، دشمن شناسی و جریان شناسی خلاصه می‌شود که شهید سلیمانی از این سه مورد کاملا بهره‌مند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار