سکاندار اداره کل راه و شهرسازی استان قم تغییر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 07 February 2022

به گزارش تابناک قم، آئین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه وشهرسازی برگزار شد.

در این آئین از خدمات شش ساله حسن صبوری تقدیر و محمد صادقی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.

مدیر کلی بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم، سرپرستی سازمان میادین و تره بار و شهردار منطقه دو قم از سوابق اجرایی محمد صادقی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه شهرسازی در این مراسم با اشاره به جایگاه قم به عنوان شاهراه ارتباطی استان‌های شمالی به جنوبی گفت: در این سال‌ها در زمینه توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی، عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که برای جبران این عقب ماندگی‌ها باید تلاش کرد.

ایمان اسلامیان با اشاره به برنامه دولت برای ساخت مسکن قشر‌های ضعیف ومتوسط جامعه گفت: با توجه به وجود تورم در بعضی از شهرها، هم اکنون سهم مسکن به ۷۰ درصد از هزینه خانوار رسیده است که نیاز به برنامه ریزی دقیق در این حوزه وجود دارد.

محمد صادقی سرپرست جدید راه و شهرسازی استان هم پیشبرد اهداف دولت در زمینه حمل و نقل، توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار