فرماندار همدان:
فرماندار شهرستان همدان گفت: درحال حاضر بازارچه‌ها منافع عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند و بیشتر به فکر منافع خودشان هستند و تاکنون گزارش‌های خوبی از عرضه این محصولات به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 07 February 2022
فرماندار شهرستان همدان گفت: درحال حاضر بازارچه‌ها منافع عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند و بیشتر به فکر منافع خودشان هستند و تاکنون گزارش‌های خوبی از عرضه این محصولات به دست ما نرسیده است.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی افزود: بازارچه‌های با عنوان شهروند، همشهری و ایستگاه‌های های عرضه میوه و تره بار در اقصی نقاط شهر تحت مدیریت شهرداری صرفا تبدیل به مکان‌هایی شده که طی برگزاری مزایده بصورت سالیانه با هدف درآمدزایی در اختیار بهره برداران قرار می‌گیرد که این موضوع با هدف اصلی راه اندازی آن‌ها کاملا منافات دارد.

محمدی با بیان اینکه از محل ایجاد بازارچه‌ها شهرداری نباید منافعی داشته باشد، تصریح کرد: هدف از پیش بینی میادین، بازارچه‌ها و ایستگاه‌های میوه و تره بار تحت نظارت شهرداری تسهیل در دسترسی شهروندان، تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها است که ضمن تعیین قیمت متعادل و یکنواخت شهرداری بر فعالیت آن‌ها نظارت مستمری اعمال می‌کند.

وی افزود: درحال حاضر این بازارچه‌ها و ایستگاه‌ها رها شده و مانند یک فروشگاه زنجیره ای، سوپر مارکت یا میوه فروشی فعالیت دارد که تفاوت قیمت و تسهیلی برای شهروندان در این مکان‌ها اتفاق نیفتاده است.

فرماندار همدان با اشاره به موارد متعدد نارضایتی از کیفیت و مشکلات بهداشتی کالا‌هایی که در روزبازار‌ها عرضه می‌شود اظهار کرد: یک تیم کاری متشکل از نمایندگان شهرداری، مرکز بهداشت و بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف باید بر فعالیت روزبازار‌ها نظارت مستمر داشته باشند.

بازارچه محلی شهروند جنب پارک لاله، بازارچه محلی شهروند خیابان یحیوی هنرستان، بازارچه محلی شهروند مقابل ترمینال مینی بوس‌ها و ایستگاه‌های عرضه میوه و تره بار همشهری در انتهای بلوارکاج، چهار راه عمار، بلوار اعتمادیه، روبروی شهرک بهشتی و مجتمع امید اکباتان از جمله بازارچه‌های تحت مدیریت شهرداری همدان است که هر ساله بصورت مزایده به بهره برداران واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار