نمایشگاه عکس شهری "یادها و خاطره‌ها" به مناسبت دهه فجر در بوستان هنر اصفهان برپا شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 09 February 2022

این نمایشگاه عکس شهری شامل تصاویری ماندگار از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷ است که در قالب بنر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

"یادها و خاطره‌ها" روزهای به یادماندنی از تظاهرات مردم این شهر علیه رژیم پهلوی، جشن و شادی مردم در روز بازگشت امام راحل به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب تصاویری به یادماندنی به تصویر کشیده است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه یادآوری صحنه‌هایی است که پدران و مادران ما در خلق آن حضور داشتند و در ذهنشان به یادگار مانده است.

مجتبی شاه‌مرادی افزود: این عکس‌ها ورای ارزش رویدادی، یادآور پیروزی انقلاب اسلامی است و از ارزش تاریخی بالایی نیز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در ایام دهه مبارک فجر خاطرات تصویری آن روزها برای مردم یادآوری شود، تصریح کرد: نوجوانان و جوانانی که در آن سال‌ها نبودند نیازمند محتوایی مرتبط با اثرگذارترین برهه تاریخی کشور هستند و این نمایشگاه می‌تواند نسل جدید را با گوشه‌ای از تاریخ انقلاب آشنا کند.

گفتنی است؛ نمایشگاه عکس شهری "یادها و خاطره‌ها" به همت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل تا 21 بهمن ماه در خیابان استانداری نبش بوستان هنر برپاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :