فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نبود کلانتری در شهرک‌های مسکونی و مناطق توسعه یافته این استان بیشتر به دلیل نبود مکان مناسب و زیرساخت لازم است.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 10 February 2022

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: بر اساس قانون هر گونه توسعه شهری نیازمند تامین زیرساختهاست که با ایجاد شهرک های مسکونی و مسکن مهر باید کلانتری و یگان انتظامی نیز تاسیس شود.

وی با بیان اینکه در  مسکن مهر اصفهان این کمبود محسوس است، تصریح کرد: در تعدادی از شهرک ها مثل فولاد شهر مکان مختصر و موقت در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و یگان انتظامی در این مناطق برای تامین امنیت مستقر شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با اختصاص زمین و احداث کلانتری ، نیروی انسانی این مناطق نیز تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد: نشست‌هایی با فرمانداران این شهرستان‌ها و دستگاه‌های متولی مثل راه و شهرسازی برای توسعه خدمات انتظامی برگزار شده  است و پیش بینی می‌شود در سال آینده این کار به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: هم اینک تامین امنیت این شهرک‌ها با گشت های مشترک دیگر کلانتری ها و کمک مردم انجام می‌شود و با احداث محل مناسب خدمات بیشتری ارائه خواهد شد.

سردار میرحیدری در خصوص ایجاد چهار شهرستان جدید در استان اصفهان گفت: این مناطق به فرماندهی انتظامی مستقل نیاز دارند که جلسه مشترک برای ایجاد همکاری مشترک بین مسوولان محلی و نیروی انتظامی برگزار شده و با اختصاص مکان این نهاد نیز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی فرماندهی انتظامی در شهرستان‌های جدید التاسیس، خدمات پلیس های تخصصی به این مناطق خواهد رسید و دیگر نیاز به سفر به مرکز استان نیست.

به گفته رییس پلیس استان اصفهان هم اینک ارائه خدمات پلیس در شهرستان های جرقویه، ورزنه، هَرَند و کوهپایه به وسیله فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار