حجت الاسلام مدبر : اکنون که نهضت آزادسازی انفال آغاز شده توقع است که مسئولان شهر جهرم نیز به فکر منابع ملی باشند و موانع را بردارند.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 12 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در خطبه های نماز جمعه امروز جهرم با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: خداوند را شاکریم نهال غرس شده انقلاب توسط امام راحل اکنون 40 ساله شده و تبدیل به درخت تنومند شده است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه این انقلاب به برکت ایستادگی مردم و خون شهدا و علما به ثمر نشسته است، افزود: انقلاب را در جهان با نام امام خمینی (ره) می شناسند و در جهرم نیز نام انقلاب با آیت الله آیت اللهی گره خورده است.

 

وی با اشاره به میلاد با سعادت امام علی (ع) در هفته آینده، عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد دنباله رو امام علی (ع) باشیم.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین با اشاره به اقدام بسیار شایسته دولت سیزدهم در بحث آزادسازی سواحل دریاها، گفت: متاسفانه دستگاه های دولتی و برخی مردم کاری کرده بودند که دسترسی به دریاها وجود نداشت و رئیس جمهور دستور داد که نهادها سواحل را به نفع مردم آزاد کنند.

 

وی ادامه داد: اکنون که نهضت آزادسازی انفال آغاز شده توقع است که مسئولان شهر جهرم نیز به فکر منابع ملی باشند و موانع را بردارند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه خداوند به ما کوه و جنگل داده و معنی ندارد مسیر تفجرگاه ها بر روی مردم مسدود شود، عنوان کرد: مسیرهای تردد به کوه و منابع ملی را نباید بر بروی مردم قطع کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در جهرم از شهروندان خواست نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی عنایت ویژه داشته باشند همانطور که رهبری انقلاب نیز در سخنان هفته گذشته خود بر این امر تاکید فرمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار