امام جمعه دهدشت گفت: در مقابل جریان رسانه‌ای دشمن و نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 11 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشت و گفت: دشمن از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد که انقلاب به این روز نرسد.

امام جمعه دهدشت تبیین دستاوردهای انقلاب را ضروری خواند و افزود: انقلاب علاوه بر دستاوردهای اقتصادی دستاوردهای معنوی فراوان داشت.

وی رهایی از خفقان و سرنگونی نظام دیکتاتوری، افزایش بینش سیاسی مردم، آزادی، مشارکت سیاسی و استقلال را از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب برشمرد.

امام جمعه دهدشت گفت: در حالی که دوره حکومت جور پهلوی ایران وابسته بود امروز دنیا بدون اجازه ایران در هیچ مسئله مهمی نمی‌تواند کاری انحام دهد.این عزت و بزرگی را انقلاب به ما داد باید قدر بدانیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه امروز در اوج افتخار و استقلال قرار داریم، تصریح کرد: اگر همین یک دستاورد یعنی دستاورد استقلال سیاسی و نظامی و فرهنگی را بیان کنیم بسیار با ارزش است.

وی گفت: بیداری مسلمانان، تغییر راهبرد قدرت‌های بزرگ شکست قدرت غرب و شرق ، نوگرایی و ایجاد گفتمان جدید از دیگر برکات انقلاب است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در توسعه، عمران، کشاورزی، بهداشت و... حرف‌ها برای گفتن فراوان است، گفت: نفی تظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی، روحیه خودباوری و گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی را انقلاب به ما داد.

امام جمعه دهدشت افزود: در مقابل جنگ ترکیبی و کار رسانه‌ای دشمن جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند.

وی ادامه داد: در همین اوضاع نوچه‌ها و غربگراها تلاش می‌کنند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

امام جمعه دهدشت انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از تعالیم قران و اهل بیت خواند و گفت: اگر از خون ما دریا جاری شود بار دیگر عزت ایران را به کفر و استکبار نخواهیم فروخت.

 وی اضافه کرد: ما در دفاع مقدس این چنین جوانانی و امکانات نداشتیم مقابل شما ایستادیم امروز هر جنگی بکار ببرید فرزندان ما ایستادگی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: به قلاده به گردن‌های استکبار عرض می کنیم صبر انقلابی و راهبردی ما اندازه دارد صبوری ما حکمتی دارد مصالح ملی را مد نظر قرار می‌دهد.

امام جمعه دهدشت مجوز زیست محیطی احداث سد آبریز را یادآور شد و با قدردانی از همه کسانی که در به نتیجه رسیدن این طرح از سالیان گذشته تاکنون نقشی ایفا کردند، گفت: فعلا بنای ورود مصداقی به این قضیه ندارم برای آبریز حرف برای گفتن زیاد دارم اما فعلا دو نکته عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: ایجاد فضای رسانه‌ای برای مجوز فعلا زود بود کاش رسانه‌ای نمی‌شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه توصیه‌ای به برخی از رسانه‌های محلی داشت و گفت: چه خبر است می‌خواهید به کجا برسید چرا با جو تنش‌زا می‌خواهید دشمنی در شهرستان ایجاد کنید مسؤولان و مردم را به جان یکدیگر بیندازید.

امام جمعه دهدشت رسالت رسانه را روشنگری و بیدارگری دانست و گفت: برخی از خبرها مصداق فتنه‌گری است خادمان مردم را به جان هم می‌اندازند این کارها جز ضرر برای شهرستان ندارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار