دبیر شورای اسلامی شهر اراک گفت‌: برای اولین بار از میدل باس در معابر شهر استفاده می‌شود، این امر در راستای هوشمندسازی حمل‌ و نقل عمومی بوده و برای مسیرهای کوتاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 14 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی اصغر غفاری در باره استفاده از میدل باس در معابر شهر اراک، افزود: برای اولین بار از میدل باس در معابر شهر استفاده می‌شود؛ این امر در راستای هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی بوده و برای مسیرهای کوتاه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه سیستم حمل‌ ونقل عمومی شهر اراک سال‌ها است که فرسوده شده و نیازمند بهسازی است، یادآورشد: استفاده از میدل باس به دلیل استهلاک کمتر و بازدهی بالا در معابر شهری صرفه اقتصادی دارد و علاوه‌بر آن می‌توان از این وسایل نقلیه در مسیرهای باریک حاشیه شهر یا مسیرهایی که تقاضای سفر در آن کمتر است، استفاده کرد.
عضو شورای اسلامی شهر اراک اضافه کرد: هوشمندسازی سیستم حمل‌ونقل شهری گام‌به‌گام در حال انجام است، همچنین در راستای تحقق سیستم حمل‌ونقل انبوه شهری استفاده از خطوط BRT و LRT در مسیرهای پر تقاضا مد نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر است که این موارد با مشورت متخصصان حوزه ترافیک شهر در حال بررسی است.
وی ادامه داد: هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب حدود ۳۰ دستگاه وسایل نقلیه عمومی خریداری و از سمنان به شهر اراک منتقل شد تا با طی مراحل اداری و اجرایی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار