کرونا یک بار دیگر بازی‌های تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم را در راه صعود به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان ایران به تعویق انداخت.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 16 February 2022

به گزارش تابناک قم، کرونا یک بار دیگر بازی‌های تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم را در راه صعود به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان ایران به تعویق انداخت. البته بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم این روزها در سلامت به سر می‌برند اما ماجرا از این قرار است که بازیکنان تیم حریف یعنی پالایش نفت آبادان دچار بیماری کرونا شده و به همین دلیل مسابقات پیش‌بینی شده برای روزهای ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه تیم بانوان شیمیدر قم با حریف آبادانی لغو شد.

طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال بازی‌های تیم‌ پالایش نفت آبادان در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه با شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا در زمان دیگری به انجام خواهد رسید.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم که سرمربی آن یعنی شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران است و مدیر فنی آن یعنی اودت آقاجانیان سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد، هفت بازیکن در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۱ زنان آسیا داشت و با توجه به جذب دو بازیکن خارجی مدعی کسب عنوان قهرمانی بازی‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال زنان ایران است.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم امسال یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر بانوان بوده، تیمی که توانست تمام دیدارهای مرحله مقدماتی و دور نخست پلی‌آف را بدون شکست به پایان برساند و دیدار این تیم با پالایش نفت آبادان به شکل ۳ از ۵ برگزار می‌شود و تا تیم برتر به فینال بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار