نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از آغاز پروژه بیمارستان لنجان خبرداد و گفت: بهره برداری از این بیمارستان در کمتر از پنج سال عملی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 17 February 2022

 حسین رجایی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان شهدای لنجان که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: نزدیک به ۵۰ سال از عمر بیمارستان لنجان می‌گذشت و ۹۵ درصد از سازه‌های این بیمارستان آسیب دیده بود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۴ دستور تخریب این بیمارستان صادر شده بود، افزود: به دلایل مختلف ساخت بیمارستان انجام نشد، تا اینکه با تلاش دولت و مجلس انقلابی، سرانجام مجوزهای ساخت این بیمارستان صادر و ماده ۲۳ آن ابلاغ شد تا این بیمارستان دارای ردیف بودجه توسعه شود.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ردیف بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته پنج ساله است و با کمک و مشارکت خیران پیش‌بینی می‌کنیم زمان اجرای پروژه بسیار کمتر از این مدت باشد.

وی نقش خیران در توسعه فضای درمانی را پررنگ دانست و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری خیران یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های استان اصفهان و حتی کشور در این شهرستان بهره‌برداری شود.

رجایی اضافه کرد: این گام نخست بود و گام‌های بلندتری برای فولادشهر در نظر گرفته شده است از جمله اینکه به زودی در سال آینده خیران در بخش باغبهادران تقبل کرده‌اند که یک مجموعه درمانی وسیعی ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار