به همت گروه جهادی شهید تقوی و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره» هفتمین مرحله رزمایش همدلی در کهگیلویه اجرا شد
کد خبر: ۱۰۲۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 19 February 2022

به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمد، به همت گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی رزمایش احسان و همدلی در شهرستان برگزار شد.

سید میلاد توسلمند در حاشیه اجرای این رزمایش اظهار داشت: با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 140 کیلوگرم گوشت گوسفندی بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس انجمن جهادگران کهگیلویه با اشاره به اینکه امروز دستگیری از نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا بیش از پیش ضرورت دارد، افزود: فقر زدایی و محرومیت‌زدایی در روزهای شیوع ویروس کرونا باید بیش از گذشته انجام گیرد.

مسؤول گروه جهادی شهید تقوی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اجرای این امر مهم حمایت‌های خیلی خوبی را انجام داده است و در حال انجام دادن هست و اجرای این  رزمایش های همدلی و احسان در  نقاط مختلف ایران اسلامی ستودنی است.

وی رزمایش را جلوه زیبایی از نمایش همدلی برای جهانیان دانست و گفت: گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی در هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره» ۱۴۰کیلو گوشت گوسفندی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز شهادت و تولد شهید سید عبدالمحمد تقوی  بین نیازمندان توزیع کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار