شهردار منطقه ۲۰: طرح احداث پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم با ظرفیت ۳ هزار خودرو در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 21 February 2022

به گزارش تابناک تهران، طرح بهسازی و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی مترو شهرری با حضور، شهردار منطقه ۲۰ و برخی از مدیران شهری و مسئولان مترو و شهرداری تهران درشهرری به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم با اعلام اینکه پیرو شکایت‌های مردمی از سامانه و ایستگاه مترو مبنی بر نامناسب بودن محیط برای تاکسیرانان، سالمندان و بیماران، سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۲۰ و شرکت قطار شهری تهران و حومه در نهایت بهینه سازی را در مدت زمان محدودی آغاز و به انجام رساندند.

سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه این پایانه تاکسیرانی در زمینی به مساحت ۵۷۰ متر مربع با ۳۴۰ خودروی تاکسی در ۵ مسیر داخل شهری آماده خدمت رسانی به شهروندان است گفت: در این مدت پایگاه تاکسرانی مترو شهر ری با توجه به اینکه در مقایسه با بسیاری از پایانه‌ها و ایستگاه‌های دیگر مترو وضعیت مناسبی نداشت و زمان انتظار مردم برای رسیدن قطار در هوای گرم و زیر آفتاب و باران گاهی آن‌ها را به زحمت می‌انداخت در نتیجه این پایانه با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مناسب سازی، بهینه سازی و مسقف سازی شدند.

وی با اشاره به روند مطلوب مدیرت شهرداری تهران و توجه ویژه به شهرداری منطقه ۲۰ اظهار داشت: احداث پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم با ظرفیت ۳ هزار خودرو به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهری از دیگر برنامه‌های مدیریت شهرداری تهران در دوره جدید است که در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

امروز همچنین دو پایانه تاکسیرانی دیگر شامل پایانه تاکسیرانی وصال در محدوده منطقه ۱۶ و پایانه تاکسیرانی شاهد در منطقه ۱۹ با حضور مدیران شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار