مجتبی شاه‌مرادی گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی ۴ تا 18 سال از ابتدای بهمن آغاز به کار کرد و به دلیل استقبال ویژه و بی نظیر شرکت کنندگان، مهلت شرکت در مسابقه تا ششم اسفند ماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ 22 February 2022

وی با اشاره به موضوع اصلی مسابقه بین المللی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان "شهر من، شهر زندگی" تصریح کرد: هدف اصلی این نام گذاری پیدا کردن نقطه نظرات کودکان، دستیابی به نگاه کودکان از شهر و برآورد آنان از محیط اطرافشان بوده برای اینکه بدانیم چه چیزی را می بینند و چه چیزی برای آنها جذاب است تا از بین این نقاشی ها ایده های خوبی را برای برنامه ریزی های شهری به دست آوریم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: تمام کودکان و نوجوانان سراسر دنیا در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال تا ششم اسفندماه فرصت دارند تا از طریق مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت نام با ارسال تنها یک اثر در این مسابقه شرکت کنند.

شاه‌مرادی با اشاره به استقبال شگفت انگیز کودکان و نوجوانان از این مسابقه، اظهار داشت: در حال حاضر 1000 اثر داخلی و حدود ۸۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار در مراسم اختتامیه به تفکیک شهر و کشور معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه داوری این آثار در چهار رده سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال انجام می شود، گفت: برای تمامی نقاشی ها کد اختصاصی در نظر گرفته شده که این کدها به داوران ارائه می شود و داوران آثار برتر را انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده مدال نقره، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد، خاطرنشان  کرد: آثار راه یافته به مرحله داوری در قالب کتاب یا به صورت نمایش در گالری مجازی و یا در نمایشگاه های سطح شهر و گالری ها برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار