جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۷ کیلو گرم تریاک و دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 27 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"یوسف سپهوند" افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت خبری مبنی بر خریداری مقادیری مواد مخدر از سوی یکی از توزیع کنندگان مواد افیونی از استان های جنوبی کشور و انتقال آن با دو دستگاه خودروی سواری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی ،تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی یادآورشد: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی، موفق به توقیف خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز و کاشان و دستگیری دو نفر و توقیف دو دستگاه خودرو شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۹۷ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروهای توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار