رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، کارت اعتباری ایساکو جهت تأمین قطعات و تعمیر خودرو دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 27 February 2022

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان تاکسیرانی ویکی از بانک‌های قرض الحسنخ در اصفهان گفت: با امضای این تفاهم‌نامه رانندگان زیر پوشش سازمان تاکسیرانی از جمله تاکسی، آژانس و سرویس مدارس می‌توانند با دریافت کارت اعتباری حمایتی ایساکو کارت از خدمات خرید قطعات خودرو و تعمیرات بهره‌مند شوند.
محمد پرورش با بیان اینکه این خدمات در قالب وام قرض‌الحسنه با تنفس سه ماه و اقساط شش ماهه وام با تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود، افزود: تفاهم‌نامه استفاده از ایساکو کارت در راستای کمک به رانندگانی که مشکلات مالی دارند، امضا شده تا خودرو‌های خود را تعمیر کنند.
وی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه رانندگان زیر پوشش سازمان تاکسیرانی با مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی، بدون ضامن پس از اعتبارسنجی در طرح ثبت‌نام و دریافت ایساکو کارت با مراجعه به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز از این خدمات استفاده می‌کنند.
پرورش با بیان اینکه قطعات ارائه شده در کارت اعتباری ایساکو از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با خرید نقدی ندارد افزود: همچنین در پرداخت اجرت برای دریافت خدمات نیز تفاوتی با پرداخت نقدی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار