تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
حاج «عباس عربی»، پرچمدار صلح و سازش، تاکنون توانسته ۴۴۴ نفر را از اعدام نجات دهد و صلح و آرامش را به هزاران خانواده برگرداند؛ او جز معدود انسان‌هایی است که بدون هیچ چشمداشت مادی، زندگی خود را وقف «صلح و سازش» در بین مردم کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 02 March 2022

حاج عباس عربی ملقب به «سردار صلح و سازش در کشور»، جزو معدود انسان‌هایی است که بدون هیچ چشمداشت مادی زندگی خود را وقف صلح و سازش در بین مردم کرده است درضمن استان کرمانشاه به همت این مرد شرافتمند و پرچم دار صلح و سازش رتبه برتر در کشور دریافت کرده است و توانسته با وقف کردن زندگی‌اش، زندگی تازه ای به دیگران ببخشد و پرچمدار صلح و سازش در کشور شود.

عباس عربی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از سال ۱۳۸۲ جهت صلح و سازش در پرونده‌های قضایی ورود و با خداوند عهد کردم  کارگر خدا و نوکر مردم کشورم باشم و کار‌های عام المنفعه که انجام می‌دهم در راستای برقراری صلح و سازش میان مردم باشد.

وی افزود: تاکنون با توکل به خدا و ائمه اطهار وکمک بزرگان وخیرین سراسر کشور توانسته ایم از اجرای حکم قصاص ۴۴۴ جلوگیری و تعداد یازده هزار و ۸۸۴ پرونده نزاع مالی، حقوقی و خانوادگی که در آستانه فروپاشی بوده را به لطف خدا به سازش و رضایت ختم کنیم، همچنین صورت جلسه رضایت برای ۵۴ فقره پرونده قتل دیگر هم امضا شده و به مرز نیم میلیون نفر نزدیک شده ایم.

عربی تصریح کرد: موانع زیادی در سر راه وجود دارد، اما کوتاه نخواهم آمد و برای رسیدن به هدفمان که خدمت به مردم است، این راه را ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: هیچ عبادتی مهمتر از آسایش وارامش و امنیت مردم نیست، زمانه که یک پرونده به رضایت و صلح ختم می‌شود، به وظیفه خود عمل کرده ام، البته در قتل‌های که عمدی و طراحی شده و برای تصاحب اموال و ناموسی ورود نخواهم کرد و درخواست اشد مجازات را برای مجرمین داریم، تا برای دیگران عبرت شود.

عربی همچنین اظهار کرد: در قتل‌های غیرعمدی، تصادفات، جنگ و جدالی که در اثر اشتباه و عصبانیت رخ می‌هد و همان لحظه شخص پشیمان می‌شود، برای صلح و سازش ورود خواهیم کرد، همچنین از مردم ایران در خواست می‌کنم در راستای صلح و سازش، کمک به محرومین و آبادانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

پرچمدار صلح و سازش در کشور گفت: کار ما تلخی و شیرینی بسیار دارد هر چند در اخر ختم به خوشحالی خواهد شد و برای ترویج این کار خداپسندانه و ترویج فرهنگ صلح و عطوفت و رأفت که از دل قرآن برآمده تلاش خواهم کرد و از تمام مردم شریف ایران زمین تشکر و قدردانی می کنم و کوچک و خادم شما هستم و از مردم تقاضا میکنم برای رضای خدا هرچه در توان دارند برای کار خیر صلح و سازش و کمک به محرومین و آبادانی کشور کوتاهی نکنید و ایران اسلامی و خون شهدا را پاس بداریم و گوش بفرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار