پرچمی:
تابناک: مدیرعامل مصلی اصفهان با انتقاد از عملکرد مدیران قبلی مصلی در موردساخت فضاهای جانبی در جوار مصلی اصفهان گفت: اصفهان به این بناها نیازی ندارد و فقط نیازمند محلی آبرومند برای برگزاری نماز است.
کد خبر: ۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ 04 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، ابراهیم پرچمی با اشاره به بازدید استاندار اصفهان از مصلی اظهار داشت: به دنبال این بازدید استاندار وعده‌های فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان در خصوص کمک به ساخت مصلی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه بر اساس مصوبه مقرر شده است ۵ میلیارد تومان در خصوص خرید تجهیزات به مصلی اصفهان کمک کند، افزود: بر اساس پیگیری صورت گرفته مقرر شد تا پایان هفته آینده این مبلغ به مصلی پرداخت شود.

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان در ادامه با بیان اینکه شهرداری اصفهان نیز با خرید زمینی که موقوفه مصلی اصفهان است باید به این پروژه کمک کند، افزود: در این راستا زمینی در خیابان چهارباغ از املاک مصلی وجود دارد که هیئت کارشناسی قیمت این زمین را ۲۵ میلیارد تومان برآورد کرده و در صورت موافقت شورای شهر این زمین نیز به شهرداری واگذار می‌شود و اعتبار مورد نیاز نمازخانه مصلی تامین خواهد شد.

وی اولویت بندی بهره‌برداری از پروژه مصلی اصفهان را نیز ضروری دانست و ابراز داشت: مسئولان قبلی این پروژه تمرکز خود را بر روی بهره‌برداری از صحن اصلی برگزاری نماز قرار نداده و بیشتر به موضوعات جانبی رسیدگی کرده‌ بودند.

پرچمی با بیان اینکه نمی‌دانم توجیح مدیران قبلی مصلی اصفهان در خصوص ایجاد مهمانسرای ۱۰ هزار متری، تیمچه هنر و ۱۶ هزار متر سالن چند منظوره قبل از بهره‌برداری از صحن اصلی نمازخانه مصلی چه بوده است، افزود: باید باور داشته باشیم که مردم اصفهان نمازخانه می‌خواهند چرا که تیمچه هنر در همه جای اصفهان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی راه اندازی صحن اصلی برگزاری نماز است، افزود: در حال حاضر ساماندهی کف، سقف، هواسازی و وسایل گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل پروژه مصلی اصفهان ادامه داد: در حال حاضر عملیات ساخت و ساز سالن‌های چند منظوره، تیمچه هنر و مهمانسرای مصلی متوقف شده است.

وی در ادامه با انتقاد آفت‌های مدیریتی موجود در شهر اصفهان افزود: برخی از مدیران پایین دستی شرایط موجود در استان را آنطور که باید برای مسئولان بالا رتبه استان مطرح نمی‌کنند و همه جا از گل و بلبل بودن در شهر اصفهان سخن می‌گویند در حالی که اصلا اینطور نیست و بیان واقعیت‌ها امری ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :