کد خبر: ۱۰۳۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 08 March 2022
آیین افتتاح پرواز‌های فرودگاه شهدای همدان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان و جمعی از مسیولین استانی ظهر امروز (سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش روزانه تابناک همدان، در اولین سفر از مقصد مشهد به همدان که ظهر امروز صورت گرفت شاهد حضور گردشگرانی از کشور عراق و مناطق سلیمانیه و اربیل در همدان شدیم.

استاندار همدان در این آیین با اشاره به تعطیلی فرودگاه در مدت دو سال گدشته اظهار داشت: همان طور که می‌دانید دوسال است که فردوگاه همدان به دلیل همه گیری ویروس کرونا تعطیل بوده با توجه به پیگیری‌هایی که طول چهار ماه گذشته انجام شد و مکاتباتی که با وزیر راه و شهرسازی، هواپیمایی کشور و اقدامات مجدانه‌ای که مدیریت فرودگاه و پرسنل آنان انجام دادند بلاخره پیگیری‌هایی در سطح ملی به ثمر نشست و خوشبختانه دو پرواز در گام نخست برای همدان مققر شده است.
 
وی ادامه داد: یکی از پرواز‌ها در مسیر مشهد_ همدان و همدان _ مشهد است که روز‌های سه شنبه و جمعه این پرواز‌ها دایر خواهد بود
پرواز دوم در مسیر کیش_ همدان، همدان _ کیش در روز‌های یکشنبه و چهار شنبه برقرار می‌شود.

وی با اشاره به برقراری پرواز‌ها به صورت سیستمی، تصریح کرد: در طول ۱۰ سال گذشته پرواز سیستمی در فرودگاه همدان نداشتیم و تمامی پرواز‌ها به صورت چارتری و موردی بود، اما با حمایت و همکاری که با سازمان هواپیمایی کشور ومدیریت فرودگاه‌های کشورصورت گرفت این پرواز‌ها به شکل سیستمی انجام می‌شود.


قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: آنچه که برای برقرای پرواز‌ها لازم بوده از قبل حمایت وزیر و مسیولین کشوری صورت گرفته و پرواز‌ها برقرار شده، اما موضوعی که به پایداری این روند کمک خواهد کرد حمایت خود مردم است که این حمایت در بستر استفاده از پرواز‌ها خواهد بود که در صورت استمرار داشتن حمایت‌های مردمی پرواز عتبات در دستور کار قرار خواهد گرفت و در موسم حج پرواز‌ها را پیگیری خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار