در روز‌های پایانی سال نمایندگان مجلس، حداقل حقوق و دستمزد کارمندان دولت را برای سال جدید مشخص کرده، اما قانونی شدن آن، منتظر تایید شورای نگهبان است.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 09 March 2022

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حقوق کارکنان و بازنشستگان برای سال ۱۴۰۰ با تصویب مجلس و دولت افزایش ۲۵ درصدی داشت و حداقل دریافتی به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید، افزود: این در حالی است که این افزایش در سال ۹۹ برابر با ۱۵ درصد بود و حداقل پرداختی به کارکنان و بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد.
طغیانی با بیان اینکه بر اساس مصوبه جدید مجلس افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ برای تمام افراد یکسان نخواهد بود گفت: میزان دریافتی افراد در بودجه به صورت پلکانی و از ۵ تا ۲۹ درصد افزایش خواهد داشت.
وی افزود: حقوق افرادی که از متوسط حقوق کمتر می‌گیرند از حقوق افرادی که از متوسط بیشتر می‌گیرند، بیشتر رشد خواهد داشت و فاصله حقوق برای تمام افراد کم خواهد شد و شاهد شکاف حقوق و دستمزد میان کارکنان نخواهیم بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به این ترتیب، پایه حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ برای کارمندان و کارگران با ۲۹% رشد از ۳۵ میلیون به ۴۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار