دادستان عمومی و انقلاب قم با هشدار به اخلالگران چهارشنبه سوری، گفت: با افراد فرصت طلب و برهم زنندگان نظم، آرامش و امنیت مردم و ایجاد کنندگان تجمع‌های پرخطر و توزیع کنندگان مواد محترقه در استان برخورد قانونی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 13 March 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب در همین رابطه بیان داشت: تدابیر لازم برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال اندیشیده و اجرایی شده‌است.
وی با اعلام اینکه مقادیری مواد محترقه و منفجره درماه‌های اخیر کشف و ضبط و متهمان آن بازداشت شده‌اند، افزود: هر فردی بخواهد موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم شود، بازداشت و برای او پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی حفظ امنیت و سلامت مردم و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار را از اولویت های دادستانی قم عنوان کرد و گفت: شهروندان چنانچه فیلم یا تصویری از بر هم زنندگان نظم عمومی دارند می‌توانند به نیروی انتظامی یا دادستانی استان گزارش دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

غریب با تأکید بر نظارت بیشتر خانواده‌ها بر رفتار و اقدام‌های نوجوانان و جوانان به منظور جلوگیری از بروز رفتارهای پرخطر و هنجار شکن، ابراز امیدواری کرد: مردم مؤمن و شریف قم با احترام به قانون و تعامل و همکاری مطلوب با عوامل قضایی و انتظامی بر حفظ و تأمین آرامش و امنیت شهر و سلامت خانواده خود همت گذارند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در آخر سال نباشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار