استاندار ایلام همزمان با تحویل سال نو، از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) بهزیستی بازدید و در حاشیه این دیدار با مسوولان گفت وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱ 21 March 2022

به‌ گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام با همراهای معاونان سیاسی، امنیتی و توسعه منابع انسانی و سایر هیات همراه شامگاه یکشنبه ابتدا در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) بهزیستی ایلام حضور یافت و در جمع کودکان این مرکز با آنها گفت و گو کرد.

دیدار صمیمانه بهرام نیا و همراهانش در جمع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و دلجویی از آنان و اهدا هدیه و شاخه های گل، لحظاتی شاد را برایشان رقم زد.

استاندار ایلام و هیات همراهش سپس در مرکز سالمندان آسایش شهر ایلام حضور یافت و سال نو را به مادران این مرکز تبریک و شادباش گفت.

وی ضمن حضور در جمع مادران این مرکز پای درد و دل‌های اآنان نشست و لحظاتی را در خلوتی صمیمی از انها دلجویی کرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام در حاشیه این بازدید با تقدیر از اقدام انساندوستانه استاندار ایلام گفت: هم اینک ۱۰ کودک و نوجوان به دلایل مختلف بویژه بد سرپرستی و بی سرپرستی در شیرخوارگاه این اداره کل نگهداری می شوند.

حسین نورعلیوند با اشاره به دو مرکز نگهداری سالمندان زن و مرد که توسط بخش خصوصی و با نظارت این اداره کل در ایلام و ایوان فعالیت دارد، افزود: در این مراکز نیز بیش از ۱۰۰ سالمند وجود دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار