مدیرنظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو در گفتگو با تابناک:
مدیرنظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو گفت: طی بازرسی‌های نوروزی که از روز ۲۶ اسفند ماه آغاز شد یک کارگاه غیرمجاز تولید پیتزای نیمه آماده توسط بازرسان معاونت کشف شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 21 March 2022

دکتر کیومرث رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این کارگاه در یک مکان غیر بهداشتی اقدام به آماده سازی خمیر و مواد پیتزا با مواد تاریخ انقضای مخدوش شده می‌ نمودند.

وی افزود: پس ازپیگیری های لازم، بازرسان به سرمنشا آن یعنی یک انبار فرآورده‌های گوشتی غیر مجاز در یک آپارتمان مسکونی رسیدند که در همان مکان اقدام به عرضه انواع سوسیس و کالباس تاریخ گذشته به صورت عمده می‌کرد.

رحیمی تصریح کرد:در این بازرسی حدود یک هزار کیلوگرم سوسیس و کالباس، حدود ۳۳۰ کیلوگرم سس کچاپ و بیش از ۵۰۰ کیلوگرم سس مایونز تاریخ گذشته از این مکان کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها‌ در ایام نوروز تا پایان تعطیلات ادامه دارد، گفت: به طور معمول سالن‌های زیبایی بانوان، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطاریها و غیره مورد پایش قرار می‌گیرند، اما اگر موردی هم به صورت گزارش و یا شکایت دریافت شود سریعا به آن رسیدگی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار