مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم مدیریت تامین و مصرف را برای عبور از شرایط کم‌آبی این استان ضروری دانست.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 22 March 2022

به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری در بازدید از مرکز کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب با اشاره به کاهش بارندگی‌ها و کمبود منابع آبی، بر لزوم برنامه‌ریزی برای تامین آب استان در ماه‌های گرم سال تاکید کرد و گفت: مدیریت تامین از جمله وظایف این شرکت است.

اوگفت: در این خصوص بدنه کارشناسی آبفا، موظف است با برنامه‌ریزی و اقدام‌های فنی و مهندسی، در تامین آب سالم و بهداشتی برای تمام مردم استان تلاش کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم به نقش مردم در مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: با اقدام‌های فنی و مهندسی از سوی مجموعه آب و فاضلاب و استفاده درست از آب و صرفه‌جویی ۱۰ درصدی توسط شهروندان می‌توانیم، از تابستان امسال بدون مشکل عبور کنیم.

بختیاری با قدردانی از همکاری شرکت آب منطقه‌ای در تخصیص آب از سدکوچری به استان در ایام نیمه شعبان و روز‌های پایانی سال گذشته می گوید: خوشبختانه تخصیص مناسب از سدکوچری و کاهش برداشت از چاه‌ها، منجر به کاهش شوری آب در شبکه شد.

سد کوچری در هشت کیلومتری جنوب غربی شهرستان گلپایگان در استان اصفهان قرار دارد و آب شرب دراز مدت شهر‌های دلیجان، ساوه، قم، خوانسار، خمین، گلپایگان، محلات، نیمور و سلفچگان را تامین می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار