استاندار قم با اشاره به خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم گفت: به دلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، هماهنگی‌های مطلوبی از چند ماه گذشته شکل‌گرفته و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ 25 March 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز در حاشیه بازدید از مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری یک‌میلیون ۶۰۰ هزار ثبت سفر در قم انجام‌گرفته است، اظهار داشت: طی این مدت آمار حوادث و سوانح رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

استاندار قم افزود: ورودی و خروجی در محورهای مواصلاتی قم از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود در سال جاری نقاط حادثه‌خیز باقی‌مانده در محورهای مواصلاتی استان برطرف شود، تصریح کرد: در کنار رفع نقاط حادثه‌خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.

شاهچراغی با اشاره به خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم نیز گفت: به دلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، هماهنگی‌های مطلوبی از چند ماه گذشته شکل‌گرفته و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

وی با تأکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در قم، یادآور شد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرد.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار