به گزارش تابناک قم، جهانبازی در حاشیه بازدید خبرنگاران از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم طی سخنانی، افزود: این سامانه بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان است.
وی با اشاره به فعالیت واحد پیگیری ویژه این سامانه، ادامه داد: تمام پیام های شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش می شود.
مسوول سامانه 137 شهرداری قم ابراز کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی 9 هزار تماس با این سامانه انجام گرفته که راهنمای زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.
جهانبازی بیان کرد: در بانک جامع اطلاعاتی سامانه 137 شهرداری قم، اطلاعات بسیاری از واحدهای صنفی و خدماتی احصا و در صورت نیاز مردم، در اختیار آنها قرار می گیرد.
نوروز۱۴۰۱