مسوول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 9 هزار پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در این سامانه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ 31 March 2022

به گزارش تابناک قم، جهانبازی در حاشیه بازدید خبرنگاران از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم طی سخنانی، افزود: این سامانه بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان است.

وی با اشاره به فعالیت واحد پیگیری ویژه این سامانه، ادامه داد: تمام پیام های شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش می شود.

مسوول سامانه 137 شهرداری قم ابراز کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی 9 هزار تماس با این سامانه انجام گرفته که راهنمای زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

جهانبازی بیان کرد: در بانک جامع اطلاعاتی سامانه 137 شهرداری قم، اطلاعات بسیاری از واحدهای صنفی و خدماتی احصا و در صورت نیاز مردم، در اختیار آنها قرار می گیرد.

نوروز۱۴۰۱

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار