دبیر اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین قم:
دبیر اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم گفت: 23 دستگاه عضو این ستاد هستند که بسیاری از آنها پای کار نیامده و به رسالت خود در زمینه اطلاع رسانی عمل نکردند.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 31 March 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی و راهنمای زائر یکی از کمیته های یازده گانه شهرداری قم است که اقدامات خود را از چندماه گذشته بصورت رسمی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات و خدمات سفر استان قم از 23 عضو و دستگاه تشکیل شده است، ابراز کرد: این کمیته تاکنون 5 جلسه کاری برگزار کرده اما متاسفانه اتفاق خاصی در زمینه اطلاع رسانی در استان مانند سالهای گذشته رخ نداد و برخی از دستگاه هایی که رسالت و ظرفیت تبلیغی و اطلاع رسانی داشتند؛ پای کار نیامدند.

دبیر اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به اقدامات شهرداری قم در حوزه تبلیغی، فضاسازی و راهنمای زائر تصریح کرد: با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کسری تابلوهای راهنمای مسیر تا حدودی برطرف شد.

کلانترزاه بااشاره به حذف نزدیک به صفر بروشور کاغذی اظهار داشت: امسال کمترین تعداد چاپ بروشور کاغذی در ستاد تسهیلات و خدمات سفر اتفاق افتاد و بستر اطلاع رسانی به شیوه های نوین و شبکه های اجتماعی سوق پیدا کرده است.

وی راه اندازی پرتال جامع زیارت و گردشگری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: روزانه حدود 320 هزار پیامک به مسافران ورودی به قم برای متصل شدن به این پرتال ارسال و بار زیادی از خدمات مانند راهنمای مسیر، اسکان وغیره از طریق آن بصورت گسترده در حال انجام است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم همچنین با اشاره به فعالیت شبانه روزی سامانه 137 گفت: طی روزهای گذشته بیش از 8 هزار تماس با این سامانه برقرار شده که راهنمای زائر بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

کلانترزاده با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره رسانه ای دائمی«زائران کریمه»، بیان داشت: این جشنواره به همت خانه مطبوعات و کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر بعد از پایان تعطیلات نوروزی رقم خواهد خورد و در قالب آن از رسانه ها و خبرنگاران و عکاسان فعال طی جشن های نیمه شعبان و عید نوروز تقدیر خواهد شد.

دبیر اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به اجرای طرح«قرارگاه کریمه» در یازده بوستان شهری قم با هدف اجرای اقدامات فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: 95 درصد اقدامات انجام شده در این قرارگاه رویکرد ایجابی دارد.

نوروز۱۴۰۱

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار