مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از۱۹۲نشست و پرواز در ایام نوروز در فرودگاه کرمانشاه خبرداد و گفت:با توجه به شکل گیری توده گردوخاک در آسمان کرمانشاه، مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 10 April 2022

مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند/۱۹۲نشست و پرواز در فرودگاه کرمانشاه در نوروز ۱۴۰۱

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از ۲۵اسفند تا ۱۵فروردین سال جاری ۱۸هزار ۸۳۵مسافر درفرودگاه کرمانشاه جابه جابه شده است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد شش درصدی در اعزام و پذیرش مسافر بوده ایم.

وی همچنین افزود: در طول این مدت ۱۹۲ پرواز در فرودگاه کرمانشاه نشست و برخاست داشته است.

بیاتی تصریح کرد: در راستای حفظ پروتکل‌ها و رعایت دستورات بهداشتی از ۵فروردین قرار بر این شد که پرسنل اداری با حداقل کارکنان و بر مبنای ضرورت فعالیت کنند و همچنین در این ایام بصورت مداوم اقدام به چک کردن دمای بدن مسافران و انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن بخش‌های مختلف فرودگاه کرمانشاه کرده ایم.

وی با عنوان اینکه در ایام پیش از کرونا هفتگی حدود ۱۴۰پرواز را در فرودگاه استان شاهد بودیم؛ بیان کرد: متاسفانه با شیوع کرونا این آمار تقریبا به ۷۶پرواز در هفته کاهش یافت است.

مدیرکل فرودگاه استان بیان کرد: به دلیل توده گرد وغبار و ناپایداری جوی که احتمال کاهش دید را درپی خواهد داشت و در برخی از مناطق بخصوص غرب کشور و استان کرمانشاه را فراگرفته؛ از مسافران تقاضا میشود که قبل از عزیمت به فرودگاه برای کسب اطلاع ازآخرین وضعیت و زمان پرواز‌ها با شماره ۱۹۹تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار