معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خبرداد:
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان،در هنگام بازدید میدانی از ساختمان در حال بازسازی این فضای کار اشتراکی با  بیان مطلب فوق افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از مجموعه های دانش بنیان و تقویت و بهبود اکوسیستم کارآفرینی در اصفهان، شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی فضای جدید کار اشتراکی را در در حوزه فناوری اطلاعات جهت تامین نیازهای شهر و تسهیل امور شهروندان در حال راه اندازی می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 14 April 2022

دکتر سعید ابراهیمی ارتقا و بهبود ساختمان در جهت ایجاد فضای کار اشتراکی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ،تقویت و بهبود اکوسیستم کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات در اصفهان ،امکان استقرار طیف متنوعی از افراد، تیم ها، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در این مجموعه، ایجاد فرصت برای جوانان و کسب و کارهای نوپا در راستای رفع نیازهای شهروندان، شهرداری و سازمان فاوا در حوزه  فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت شهری را از اهداف ایجاد این مرکز عنوان کرد.

دکتر سعید ابراهیمی گفت: عملیات اجرایی بازسازی این مجموعه واقع در خیابان آمادگاه از شهریور ماه سال گذشته با انعقاد قرارداد مشارکتیBOLT  با همکاری و سرمایه گذاری  بخش خصوصی  برای 5 سال بهره برداری و سپس انتقال به شهرداری اصفهان آغاز شد. این محیط میتواند به محیطی برای حضور جوانان نخبه و کارافرین برای کار، فعالیت، آموزش، محلی برای رشد ایده های خلاق و شبکه سازی جهت تبدیل ایده ها به محصول و خدمت به شهروندان تبدیل خواهد شد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده در پایان اردیبهشت ماه سال جاری مرکز به بهره برداری خواهد رسید و میزبان علاقه مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار