سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی فرمانده انتظامي رودسر
کد خبر: ۱۰۳۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ 17 April 2022

 

فرمانده انتظامي رودسر از توقيف یک دستگاه کامیون و كشف 150 رأس دام فاقد مجوز حمل و بهداشت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان اظهار داشت: براي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلوگيري از ورود و خروج كالاي فاقد مجوز و قاچاق، محورهاي مواصلاتي به صورت مستمر توسط پليس شهرستان رودسر كنترل می‌شود.

وي گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری در مدخل خروجی استان به یک یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از كشف 150 رأس گوسفند و بز فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسي از این خودرو خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش دام‌های كشف شده را بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: برابر دستور قضائی راننده‌‌ 40 ساله خودرو و دام‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر ارجاع داده شدند.

سرهنگ جوانمردی در پايان با اشاره به اینکه برای حفاظت از بهداشت غذایی، پيشگيري از شیوع بیماری‌های واگیر و همچنین جلوگیری از قاچاق دام و طیور، حمل این قبیل محموله‌ها باید با مجوز مراجع مربوطه انجام شود از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار