معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از احداث 30 مدرسه خیرساز در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 01 October 2015
تابناک بوشهر:  علیمراد کرمی دیروز در بازدید از روستای راهدار دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و گسترده در جامعه است و همه باید در تقویت این نهاد اهتمام ورزیم.

معاون مالی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از حمایت خیران در کمک به آموزش و پرورش افزود: اگر خیرین در کنار آموزش و پرورش باشند قطعا مشکلات تاحدود زیادی کاهش خواهد یافت.

کرمی افزود: در سال‌های اخیر با توجه به مشکلات مالی که در کشور وجود داشته است نیاز همراهی و همدلی مردم با دولت بیشتر احساس می‌شود.

وی یادآور شد: اقدامات و همکاری‌های خیرین باعث شده است تا دولت و آموزش و پرورش بتواند با دستی بازتر و به نحو شایسته‌تر در امورات مختلف این حوزه به موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی دست یابند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از احداث 30 مدرسه خیرساز در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: این مدارس با کمک خیران در یکسال اخیر احداث شده است.

مدیر عامل بانک سامان نیز گفت: بانک سامان در راستای کار بانکداری، مالی و اقتصادی توجه ویژه‌ای نیز به حوزه‌های خیریه و انجام امورات حسنه و عام‌المنفعه در جامعه دارد.

محمد طاهری بهبهانی تصریح کرد: در راستای کارهای خیریه بانک سامان تفاهم نامه‌ای با موسسات خیریه متعددی امضاء کرده که انواع و اقسام کمک‌های مالی و معنوی از این موسسات به عمل می‌آید.

وی بیان داشت: کمک به بیماران به ویژه بیماران قلبی و پیوندی از مهم‌ترین اقدامات این موسسه بانکی است و دراین راه به مردم عزیز و نیازمند خدمت می‌کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار