مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها را ضروری دانست و گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده خبازی‌ها باید هر چه سریع‌تر نسبت به دوگانه‌سوز کردن واحد خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 24 April 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری، اولین جلسه پیگیری و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌های سطح استان صبح امروز با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و نهاد‌های صنفی برگزار شد.

رسول مجد مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه در این نشست با توجه به لزوم مدیریت پیشگیرانه برای اقدام به موقع در زمان قطعی برق، اظهار کرد: باید نانوایی‌ها به سامانه سوخت دوم تجهیز شوند و در صورت بروز مشکلی در سوخت اول، بتوانند فعالیت را ادامه و نان مورد نیاز شهروندان را تامین کنند.

‎وی اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها را ضروری دانست و تأکید کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده خبازی‌ها باید هر چه سریع‌تر نسبت به دوگانه‌سوز کردن واحد خود اقدام کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه، در ادامه خطاب به نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط، گفت: پیگیر پرداخت تسهیلات لازم به خبازی‌ها باشید و موضوع تامین برق اضطراری کارخانه‌های تولید آرد را نیز از طریق مبادی ذی‌ربط پیگیری کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار