با شعار مهر در انتظار همدلی؛
جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی و با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و کمیته امدام امام خمینی (ره) در مدارس استان بوشهر برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 01 October 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین آغاز جشن عاطفه ها در مدارس استان که در دبستان سعادت بوشهر برگزار شد اظهار داشت: هدف ازبرگزاری جشن عاطفه ها؛ ترویج فرهنگ نوع دوستی و توجه به نیازمندان در بین دانش آموزان است.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ ناصر کرمی افزود: فرهنگ سازی رفتارهای خوب در بین دانش آموزان به ایجاد این رفتارها در آنها کمک کرده و کمک به دیگران یکی از این رفتارهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم گفت: 689 پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس استان بوشهر برپا شده است.

احمد لطفی افزود: هدف ازبرپایی این پایگاه ها در مدارس ترویج فرهنگ نوع دوستی و محبت، ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی و برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی در بین دانش آموزان مدارس است.

وی اظهارکرد: هم اینک چهار هزارو600 دانش آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند که سال گذشته با مشارکت آموزش و پرورش در سطح مدارس درجشن عاطفه ها سه میلیارد و200 میلیون ریال کمک جمع آوری شد.

لطفی اضافه کرد: این کمک ها با نظارت و نظر مستقیم مدیران مدارس در بین دانش آموزان تقسیم شد.

وی ادامه داد: درمرحله اول جشن عاطفه های امسال که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر برگزار شد چهار میلیارد 500 میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی با همکاری مردم جمع آوری و در اختیار دنش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

لطفی در پایان بیان کرد: امسال یکهزار و 157 پایگاه جشن عاطفه ها در دو مرحله در استان بوشهر برپا شد که از این میزان 689 پایگاه در مدارس و 468 پایگاه در مرحله اول و سطح شهرها برپا شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار