مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: با توجه به تغییر نقش کاربری کتابخانه های عمومی از حالت صرف امانت کتاب و سالن مطالعه به فرهنگسراها و پایگاه های اجتماعی، نیاز به راه اندازی سالنهای مطالعه یک ضرورت اجتماعی محسوب می شود
کد خبر: ۱۰۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 30 April 2022

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، ضمن آرزوی بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: سعی ما در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بر این است تا با تسهیلگری و ارائه خدمات کتابخانه ای موثر و مفید بتوانیم خدمتی سازنده به نوجوان و جوانان این مرز و بوم به عنوان آینده سازان و آتیه داران ایران عزیزمان ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: با توجه به تغییر نقش کاربری کتابخانه های عمومی از حالت صرف امانت کتاب و سالن مطالعه به فرهنگسراها و پایگاه های اجتماعی، نیاز به راه اندازی سالنهای مطالعه یک ضرورت اجتماعی محسوب می شود.

سبزیان اظهار داشت: در راستای افزایش و تکرار درخواستهای مراجعین در خصوص فراهم سازی بستری مناسب و مطمئن برای مطالعه و از طرف دیگر نظر به ساماندهی سالنهای مطالعه توسط نهاد کتابخانه های عمموی کشور باعث افتخار است که توانسته ایم امروز با افتتاح دو باب سالن مطالعه خدمتی ارزنده به جامعه نوجوان و جوان ایران اسلامی عرضه کنیم.

در ادامه مسئولین سالن های مطالعه پسرانه «راز اندیشه» و دخترانه «میعاد» از همکاری و همراهی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و کارکنان اداره امور کتابخانه ها و همکاریها تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است، سالن مطالعه پسرانه «راز اندیشه» با مساحت 602 مترمربع و زیربنای 550 مترمربع و ظرفیت 101 نفر به نشانی مشهد، بلوار امامت 29 پلاک 2/103 و سالن مطالعه دخترانه «میعاد» با مساحت 125 مترمربع و زیربنای 150 مترمربع و ظرفیت 30 نفر به نشانی مشهد، بلوار امامت، امامت 54 پلاک 102 آماده ارائه خدمات به مراجعین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار