کد خبر: ۱۰۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 01 October 2015
کاپیتان مرحوم پرسپولیس بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود.

کاپیتان مرحوم پرسپولیس بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود. به گفته همراهان مرحوم هادی نوروزی، او ساعت 5 صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.
 
بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه تلاش برای احیای قلب نوروزی ناکام بوده و مرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.
 
گزارش های پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما می رود لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست نوروزی که متاسفانه فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.
 
* توضیحات پزشک پرسپولیس

میثم علیپور در این باره گفت: «ساعت 5 صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.»
 
وی ادامه داد: «بعد از حضور اورژانس با کادر تخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.»
 
پزشک پرسپولیس افزود: «آنها با این حال 4 آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز 50 دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما ...»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار