جهاد کشاورزی:
جهاد کشاورزی اعلام کرد: قیمت نان سنتی افزایش نخواهد یافت و آنچه در برخی سایت‌ها و فضای مجازی با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» آمده مربوط به آرد صنعتی است.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 04 May 2022
 جهاد کشاورزی اعلام کرد: قیمت نان سنتی افزایش نخواهد یافت و آنچه در برخی سایت‌ها و فضای مجازی با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» آمده مربوط به آرد صنعتی است.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به مطالبی که با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده گفت: متاسفانه این مطلب مربوط به آرد صنعتی بوده و جدولی هم که در متن این مطلب منتشر شده، مربوط به نان‌های صنعتی و باگت و فانتزی است.

او افزود:، اما متاسفانه در عنوان و متن مطلب منتشرشده به این واقعیت اشاره نشده و به گونه‌ای خبر منتشرشده که گویی قیمت نان سنتی از قبیل نان لواش، سنگک، بربری و … افزایش یافته است که بدین وسیله تکذیب می‌شود.

به گفته رضازاده، دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف کننده نهایی گران نخواهد شد.

شایان ذکر است، جدولی در فضای مجازی شامل قیمت انواع نان‌های مورد مصرف مردم منتشر شده بود:


صداوسیما با انتشار این جدول نوشت: از دیروز یارانه آرد قطع شد. آرد کیسه‌ای ۷۰ هزار تومان شده ۶۷۰ هزار تومان.

وزارت جهاد کشاورزی در حالی این افزایش قیمت را تکذیب می‌کند که حسین یزدجردی، در گفتگو با رادیواقتصاد گفته است: وقتی گندم ۲ هزار و ۷۰۰ تومان به صنف و صنعت می‌دادیم و امسال گندم را برای آن‌ها ۱۲ هزار تومان تعیین کردیم، طبیعی است که قیمت محصولات این صنف هم به تبع آن افزایش یابد.

رئیس کانون صنایع آرد و نان ایران در عین حال آمادگی و همکاری این کانون برای اجرای این جراحی در تنظیم قیمت آرد را اعلام کرد./ شفقنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار