رییس شورای شهرستان خلخال
رییس شورای شهرستان خلخال خطاب به مسوولان استان اردبیل گفت: به مصوبات این شورا در مرکز استان ترتیب اثر داده و این شهرستان را فراموش نکنید.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 01 October 2015
به گزارش ایرنا ، سید مهدی شجیعی در جلسه شورای شهرستان خلخال افزود: از آغاز تشکیل این شورا تاکنون مصوبات 22 جلسه برای اجرایی شدن به مرکز استان ارسال شده ولی به هیچ یک از این مصوبات در اردبیل ترتیب اثر داده نشده و شورا و مردم این شهرستان از ذهن مسوولان استان فراموش شده اند.
وی گفت: ارائه مشکلات و خواسته اهالی شهرستان به مرکز استان و پیگیری مصوبات شورای شهرستان از وظایف و اختیارات قانونی اعضای این شورا بوده و انتظار می رود مسوولان استان با احترام به آرای مردم که در انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور مستقیم دخیل بوده اند نسبت به این شهرستان تجدید نظر کرده و در اجرایی شدن مصوبات این شورا تلاش کنند.
شجیعی اظهار کرد: اعضای شورای شهرستان که با بیشترین آرای اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای خلخال انتخاب و مسوولیت جوابگویی به سوالات و خواسته های مختلف مردم شهرستان را دارند این خواسته ها را به صورت های مختلف حضوری و مکتوب به سمع و نظر مسوولان استان می رسانند.
وی رفع نواقص جاده خلخال به پونل برای باز بودن این مسیر در فصول سرد سال را یکی از خواسته های مهم و به حق اهالی خلخال اعلام کرد و گفت: در صورتی که امسال نیز به خواسته مردم توجه نشود این محور با بارش اولین برف بر روی خودروها مسدود و مشکلات سال های گذشته همچنان پا برجا خواهد بود.
رییس شورای شهرستان خلخال همچنین با اشاره به تردد خطرساز موتور سیکلت سواران فاقد گواهینامه رانندگی در مرکز بخش های خلخال اظهار کرد: برخورد با این افراد و فراهم کردن زمینه برگزاری آزمون های رانندگی از سوی اداره راهور خلخال در مراکز بخش های این شهرستان یکی از خواسته های دیگر اهالی بخش های شاهرود و خورش رستم خلخال در کاهش هزینه های مراجعه به خلخال برای آزمون رانندگی است و شورای شهرستان همکاری پلیس راهور خلخال در این زمینه را انتظار دارد.
وی راه اندازی تجهیزات دریافت دیجیتال شبکه های صدا و سیما در روستاهای خلخال ، نگهداری مناسب راه های ارتباطی روستایی از سوی اداره راه و شهرسازی ، جلوگیری از تردد کامیون های حامل بارسنگین و غیرمجاز در راه های بین شهری و روستایی خلخال برای جلوگیری از ادامه تخریب آسفالت راه ها ، تبدیل روستای بزرگ و پرجمعیت لرد به شهر و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در مناطق مختلف خلخال را از جمله خواسته های اهالی این شهرستان از مسوولان ذی ربط اعلام کرد.
سید مهدی شفیعی به همراه افشین حداد ، منوچهر خلخالی ، اسکندر صمدی و خانم شهناز شاطری اعضای شورای اسلانی شهرستان خلخال هستند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار