حجت الاسلام مصلح:
امام جمعه خورموج گفت: علی رغم اینکه شهر خورموج از مسجد اشباع شده ولی باز هم مردم اقدام به ساخت مسجد می کنند که این موضوع نشان از تدین و دینداری مردم است که جای تقدیر وتشکر دارد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 02 October 2015
تابناک بوشهر:  حجت الاسلام مصلح صبح جمعه در مراسم افتتاح مسجد چهارده معصوم و حسینیه ابوالفضل شهر خورموج ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: از دست اندرکاران بانیان احداث این مسجد و حسینیه تقدیر وتشکر می شود.

وی همچنین جان باختن حجاج بیت الله الحرام را تسلیت عرض کرد و افزود: این حادثه که بر اثر بی کفایتی آل سعود اتفاق افتاد نشان داد که حاکم آل سعود در مدیریت حج بی کفایت هستند.

مصلح با اشاره به اینکه احداث مسجد قبا اولین کار فرهنگی پیامبر گرامی اسلامی بوده است، بیان کرد: اولین مسجد توسط پیامبر ساخته شده که خواندن نماز در این مسجد ثواب بسیار زیادی دارد .

وی اضافه کرد: آل سعود تلاش زیادی دارد که آثار تاریخی اولیه اسلام را از بین ببرد تا مردم آنها را نبینند.

امام جمعه خورموج بیان کرد: مسجد جایگاه ویژه ای در مسائل فرهنگی دارد و کسی که در مسجد حضور پیدا می کند آسیب پذیری آن در مسائل فرهنگی و زندگی به مراتب کمتر از دیگران است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه شهر خورموج از مسجد اشباع شده ولی باز هم مردم اقدام به ساخت مسجد می کنند که این موضوع نشان از تدین و دینداری مردم است که جای تقدیر وتشکر دارد.

مصلح با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰ باب مسجد در شهر خورموج وجود دارد، تصریح کرد: بیشتر این مساجد دارای امام جماعت هستند و نماز جماعت در آنها برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: مسجد زمینه هدایت انسانها و تربیت انسانها را فراهم می کند و خواندن نماز در مسجد ثوابی زیادی برای انسان دارد.

در این مراسم فرماندار شهرستان دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار