پیش بازی پمینا- ثامن
تابناک: هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور در حالی از فردا پنجشنبه آغاز می شود که بازنده های هفته گذشته در سالن مخابرات اصفهان برابر هم صف آرایی می کنند. پمینا تنها نماینده بسکتبال اصفهان فردا در حالی میزبان ثامن مشهد است که برای صعود به رده های بالاتر به این پیروزی نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸ 04 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور در حالی از فردا پنجشنبه آغاز می شود که بازنده های هفته گذشته در سالن مخابرات اصفهان برابر هم صف آرایی می کنند.

پمینا که با وجود عملکرد مناسبی که در هفته گذشته برابر پتروشیمی صدرنشین داشت، شکست خورد این هفته میزبان ثامنی است که با وجود شکست سختی که برابر دانشگاه آزاد بالای سر پمینا در جدول قرار دارد.

محسن صادق زاده، سرمربی پمینا اصفهان پیرامون مصاف با ثامن مشهد اظهار کرد: ثامن از تیم‌های خوب لیگ و از رقبای سرسخت ما در لیگ ملی بود که اکنون با حضور بازیکنان جوان و با انگیزه و همچنین اضافه کردن 2 بازیکن خارجی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال آنالیز فیلم بازی‌های اخیر ثامن هستیم و سعی داریم با ارائه یک بازی خوب و منطقی در برابر این تیم در خانه کسب امتیاز کنیم.

بازکنان خارجی یکی از نقاط قوت هر دو تیم هستند و از همین رو به نوعی بازی فردا به شرایط این دو بازیکن بازمی گردد، صادق زاده در مورد اروی توره، بازیکن خارجی تیمش گفت: او شخصیت ورزشی و فردی بالایی دارد و همیشه برای پیروز شدن تلاش می‌کند. او یک بازیکن تیمی است و به هم‌تیمی‌هایش برای کسب پیروزی کمک می‌کند.

نکته قابل توجهی که در بازی های اخیر تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال مشهود است، شکست پمینا در صورت بازی خوبی است که انجام می دهد. نیمکت جوان و کم تجربه صادق زاده در بازی های گذشته سبب شده که با وجود بازی خوب زردپوشان نتیجه نگیرند.

برنامه دیدارهای هفته ششم لیگ حرفه‌ای بسکتبال

پمینای اصفهان – ثامن مشهد

دانشگاه آزاد – هفت الماس قزوین

شهرداری گرگان – مهرام تهران

پالایش آبادان – پتروشیمی ماهشهر

تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام این هفته استراحت دارد

جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال تا پایان هفته پنجم

1. پتروشیمی بندر امام 9 امتیاز

2. مهرام تهران 8 امتیاز

3. دانشگاه آزاد 8 امتیاز

4. شهرداری گرگان 8 امتیاز

5. پالایش نفت آبادان 6 امتیاز

6. ثامن مشهد 6 امتیاز

7. پمینا اصفهان 5 امتیاز

8. هفت الماس قزوین 5 امتیاز

9. پتروشیمی ماهشهر 5 امتیاز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار